Waarom en hoe korting geven in de bouw?
Wees trots op je uitvoeringen en realiseer je hoe waardevol ze zijn voor je klanten. Als bouwaannemer krijg je misschien de indruk dat je geen keuze hebt tegenover jouw klanten. […]
Wees trots op je uitvoeringen en realiseer je hoe waardevol ze zijn voor je klanten. Als bouwaannemer krijg je misschien de indruk dat je geen keuze hebt tegenover jouw klanten. […]
Hoe goed je als bouwonderneming je best doet, toch krijg je vroeg of laat te maken met een klacht of een moeilijke klant. Opdrachtgevers worden steeds mondiger, veeleisender en reageren […]
Leren leiding geven, motiveren en coachen, dat is in drie woorden samengevat waar deze opleiding om draait. Nieuwe werknemers en jongeren-in-opleiding zullen immers beter en sneller groeien in hun aan […]
Klanten kiezen steeds meer voor duurzaamheid en energiebesparing. Met de CO₂ transkritische koelinstallatie ben je klaar voor de toekomst. Tijdens deze opleiding krijg je inzicht in de werking en constructie van […]
Op zoek naar een uitbreiding van jouw professionele woordenschat om zo collega’s, klanten of leveranciers makkelijk(er) verder te helpen en hen op een vlotte(re) manier te woord te staan? Nood […]
Een goed contentplan en een solide contentstrategie vormen de bouwstenen van effectieve & efficiënte social media communicatie. Een contentplan zal jou structuur en richting geven om kwalitatieve posts te maken […]
Bij de oplevering van gebouwen wordt achteraf vaak vastgesteld dat de brandweerstand niet behouden werd door veelal foute doorvoer van buizen en kabels doorheen de wanden. Dit brengt achteraf veel […]
Een nakende betonstop, de langetermijndoelstellingen 2050, de 6% BTW-regeling: het (energetisch) verbouwen van panden blijft relevant en zal in de toekomst zeker niet in belang afnemen. In deze online opleiding […]
Leren leiding geven, motiveren en coachen, dat is in drie woorden samengevat waar deze opleiding om draait. Nieuwe werknemers en jongeren-in-opleiding zullen immers beter en sneller groeien in hun aan […]
Deze module is door MOW erkend voor thema 2. Belangrijk ! Vanaf 22/08/2020 is het niet meer toegelaten om twee keer dezelfde opleiding te volgen in een traject van 35 […]
Service techniekers hebben een cruciale rol binnen de organisatie. Doordat ze in direct contact komen met de klant zijn het gezicht van het bedrijf, het zijn ambassadeurs. Daarnaast kennen ze de […]
Het paard is als absolute topatleet in staat tot ongelofelijke prestaties. Sportmassage helpt het paard in optimale vorm te komen om te kunnen presteren, zowel fysiek als mentaal. Het ondersteunt […]