Terug naar home
MijnSyntra
Bouw

Maak van je technieker de ambassadeur van je bedrijf

Service techniekers hebben een cruciale rol binnen de organisatie. Doordat ze in direct contact komen met de klant zijn het gezicht van het bedrijf, het zijn ambassadeurs. Daarnaast kennen ze de behoeften van de klanten en eventuele problemen met producten goed en is het van belang dat deze informatie voldoende doorstroomt naar de andere afdelingen zoals engineering en verkoop. De doelstelling van deze opleiding is om onderhoudsmedewerkers bewust te maken van hun centrale rol binnen de organisatie en naar de klant toe.

Info

Aalst, Gent

Gevorderd icon

Gevorderd

Prijs vanaf 266,20 (incl. BTW)

I.s.m.

Kies een opleidingsformule en bekijk alle details:

Waar en wanneer?

Locatie Tijdstip les Startdatum

Prijs

Locatie

Aalst

Tijdstip les

overdag

Startdatum

06/12/2022

Prijs

€266,20

Lessenrooster Nu inschrijven

Locatie

Gent

Tijdstip les

overdag

Startdatum

09/05/2023

Prijs

€266,20

Lessenrooster Nu inschrijven

Programma

  • Het belang van attitude, eerste indruk en heldere, eerlijke en eenduidige communicatie en de bijhorende impact ervan op een klantvriendelijk imago
  • De technieker als ambassadeur van de firma naar de klant toe: wat kan / mag die rol inhouden en hoe kunnen we ons daarin comfortabel voelen. Leer zoeken naar de noden van de klant en koppel dit aan de verwachtingen van je firma.
  • Basisaspecten van communicatie en bijhorende technieken en referentiekaders: wat wel en vooral niet doen.
  • Communicatietechnieken: minder aangename boodschappen brengen, hoe collegialiteit laten primeren, reageren op / omgaan met moeilijke(re) klanten en klachten, hoe spreken over prijzen en/of onderhoudscontracten en hoe dit inbedden in een positief verhaal voor de klant
  • Hét verschil maken: waarin en vooral hoe kan je uitblinken in de communicatie naar de klant: kleine tips met een maximaal resultaat
  • Aandachtspunten ifv een efficiëntere (werk)planning en de communicatie met de collega’s op bureau / planning.

Voor wie

Service techniekers

Erkenningen

•De opleiding is erkend door Constructiv.  Meer info: www.constructiv.be
•De opleiding is erkend door Volta.  Meer info: www.volta-org.be/nl

Info

Aalst, Gent

Gevorderd icon

Gevorderd

Prijs vanaf 266,20 (incl. BTW)

I.s.m.

Op zoek naar een opleiding op maat?

Offerte maatopleiding

Heb je een vraag over deze opleiding?

Stel een vraag

Deze opleidingen vind je misschien ook interessant:

Bekijk meer opleidingen

Sint-Niklaas

education type icon

Bijscholingen en specialisaties

Gevorderd icon

Gevorderd

Aalst, Asse, Gent, Kontich, Sint-Niklaas

education type icon

Bijscholingen en specialisaties

Gevorderd icon

Gevorderd

Aalst, Gent, Kontich, Online, Sint-Niklaas

education type icon

Bijscholingen en specialisaties

Gevorderd icon

Gevorderd

Sint-Niklaas

education type icon

Werkplekleren

Beginner icon

Beginner

education type icon

Bijscholingen en specialisaties

Beginner icon

Beginner

Sint-Niklaas

education type icon

Bijscholingen en specialisaties

Gevorderd icon

Gevorderd

Sint-Niklaas

education type icon

Avondopleiding

Beginner icon

Beginner

Youpower - (c) Guillaume Decock-9
Bart en Tim maken bedrijven onafhankelijk van het distributienet

Bart en Tim maken bedrijven onafhankelijk van het distributienet

Een nieuw (bij)beroep

Blog
team digitale leeroplossingen syntra nxtpro 8
Op de koffie bij: Team digitale leeroplossingen

Op de koffie bij: Team digitale leeroplossingen

Teams

Blog
AB9E0C30-0A80-44D7-8FD1-48DB9F1DCE86
Ontmoet Elise Nys, creatieve cateraar

Ontmoet Elise Nys, creatieve cateraar

Een nieuw (bij)beroep

Blog
brand element