Omgaan met moeilijke klanten in de bouwsector

Hoe goed je als bouwonderneming je best doet, toch krijg je vroeg of laat te maken met een klacht of een moeilijke klant.  Opdrachtgevers worden steeds mondiger, veeleisender en reageren soms zelfs agressief.  Zijn er mensen die je geduld en begrip sterk op de proef stellen?  Een professionele aanpak zorgt dat elke klacht of escalatie kan leiden tot een kans om de klant alsnog tevreden te stellen en je relatie eventueel te versterken.

Tijdens deze workshops krijg je tips en tricks om op een constructieve manier een klacht of een lastige klant te behandelen. We staan stil bij de verschillende aspecten van klachten en moeilijke gesprekken. We werken hierbij met eigen voorbeelden uit de dagelijkse praktijk.

Je zal zien dat het wonderen doet op vlak van klantentevredenheid en klantentrouw!

Waar en wanneer?

Locatie Startdatum Tijdstip les Prijs (Incl. BTW)
Gent 17/06/2025 overdag € 302.5