Social media en Google inzetten in jouw onderneming

Door gebruik te maken van sociale media platforms en Google heb je op een directe en toegankelijke manier contact met het doelpubliek van jouw organisatie. Door actief te zijn op populaire sociale media zoals Facebook, Instagram en LinkedIn, kan  jouw bedrijf een grotere online aanwezigheid creëren en direct communiceren met klanten, prospects en belanghebbenden.

Sociale media en Google bieden ook uitgebreide mogelijkheden voor doelgerichte marketingcampagnes. Door gebruik te maken van advertentie platforms zoals Facebook Ads en Google Ads kan je jouw doelgroep nauwkeurig targeten op basis van demografische gegevens, interesses en zoekgedrag. Deze gerichte aanpak maximaliseert de efficiëntie van marketingbudgetten en verbetert de kans op het aantrekken van relevante leads.

Bovendien kan je via sociale media en Google in realtime gegevens en analyses verkrijgen over het gedrag en de voorkeuren van jouw doelpubliek. Door deze inzichten kan jouw bedrijf zijn strategieën voortdurend aanpassen en optimaliseren om beter te voldoen aan de behoeften van jouw klanten.


Wat leer je in de opleiding sociale media en Google?

In deze opleiding behandelen we de belangrijkste zaken per kanaal, zodat de juiste instellingen bepaald kunnen worden. Na deze opleiding weet je perfect waarom dat ene kanaal net iets meer kan betekenen om jouw doelstellingen te behalen. Voor het volgen van deze opleiding heb je geen voorkennis nodig over Facebook, Instagram en/of LinkedIn.

Daarnaast kom je meer te weten over hoe je Google meer kan inzetten voor jouw organisatie. Onze trainers bezorgen jou de nodige info over het gebruik en beheer van ‘Google My Business’ en het verkrijgen van betere zoekresultaten.
Heb je al een basiskennis, maar wil je toch je kennis nog bijschaven over bepaalde kanalen? Dan hebben we goed nieuws voor jou. Je kan je nl. ook inschrijven voor de afzonderlijke modules binnen deze opleiding.

Waar en wanneer?

Locatie Startdatum Tijdstip les Prijs (Incl. BTW)